مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-16اجتماعي

آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران توسط جهاددانشگاهی برگزار می شود


سرپرست معاونت آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون به کارگیری نیروی انسانی در شرکت صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست معاونت آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون به کارگیری نیروی انسانی در شرکت صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، بهرنگ کوهی با اعلام این خبر افزود: شرکت صنایع شیر ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش، افراد واجد شرایط را به صورت قرارداد مدت معین انتخاب کند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از 24 اردیبهشت آغاز و تا یکم خرداد جاری ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: متقاضیان ثبت نام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزییات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای در سایت اینترنتی www.

hrtc.

ir مراجعه کنند.

سرپرست معاونت آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه آزمون به کارگیری نیروی انسانی در قالب قرارداد کار مدت معین در شرکت صنایع شیر ایران، 30 خرداد سال جاری همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود، یادآور شد: کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران توسط جهاددانشگاهی برگزار می شود

آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران توسط جهاددانشگاهی برگزار می شود