مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-05-16اقتصادي

120 پروژه عمرانی در حوزه برق دامغان اجرا شد


در سال 99 اجرای شش پروژه عمرانی در حوزه برق و با هدف استمرار خدمات دهی به مشترکان شامل جا به جایی ترانس عمومی روستاهای مؤمن آباد، - رییس اداره برق دامغان با اشاره به بهره برداری از 120 پروژه برق رسانی و انتقال برق در دامغان، گفت: در سال 99 اجرای شش پروژه عمرانی در حوزه برق و با هدف استمرار خدمات دهی به مشترکان شامل جا به جایی ترانس عمومی روستاهای مؤمن آباد، بادله کوه و شهر کلاته و… در دستورکار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدمحمد حسین ترابی با اشاره به اینکه در سال گذشته 120 پروژه عمرانی برق رسانی و انتقال برق شهری و روستایی در دامغان به بهره برداری رسید، گفت: برای اجرای این پروژه های عمرانی در حوزه برق رسانی 68 میلیارد و 33 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

رییس اداره برق دامغان با بیان اینکه 10 هزار متر کابل خود نگهدار در شبکه توزیع برق دامغان با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی، جلوگیری از سرقت شبکه ها و زیباسازی مبلمان شهری احداث شده است، افزود: این طرح ها در سال 99 نیز توسط شرکت برق دامغان ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای برق رسانی و رضایتمندی مردم هدف این طرح ها است، اظهار داشت: در سال 99 اجرای شش پروژه عمرانی در حوزه برق و با هدف استمرار خدمات دهی به مشترکان شامل جا به جایی ترانس عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 پروژه عمرانی در حوزه برق دامغان اجرا شد

120 پروژه عمرانی در حوزه برق دامغان اجرا شد