مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-16دانش

ناسا عکس شما را به فضا می برد/ دانش آموزان عجله کنند


شرکت خصوصی اسپیس ایکس و ناسا قرار است تعدادی عکس از دانش آموزان را همراه با کپسول دراگون به فضا ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس  به نقل از اسپیس، شرکت خصوصی اسپیس ایکس و ناسا قرار است تعدادی عکس را همراه با کپسول دراگون به فضا ارسال کنند.

ناسا با انتشار بیانیه ای نوشت: امروز عکس خود را ارسال کنید تا با خدمه دراگون به فضا پرواز کنید و از دستاوردهای خود یاد کنید .

سازمان هوانوردی ناسا و شرکت فضایی اسپیس ایکس عکس های دانش آموزان را جمع آوری می کنند و آنها را همراه با مأموریت دمو کپسول دراگون به فضا می فرستند.

ناسا اعلام کرده بنا دارد 27 ماه می و پس از حدود یک دهه، دوباره یک سفینه با سرنشین را طی پرتابی از داخل خاک آمریکا به فضا بفرستد.

قرار است شرکت خصوصی اسپیس ایکس مجری این پرتاب باشد که به این ترتیب نخستین ارسال فضانورد ناسا توسط یک شرکت خصوصی فضایی رخ خواهد داد.

عکس های دانش آموزان روی کپسول Dragon Crew Dragon Crew در مأموریت Demo-2 پرواز می کنند که حدود 10 روز دیگر از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی می رود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت https://www.

spacex.

com/classof2020 عکس خود را برای ارسال به همراه دراگون بارگذاری کنند؛ این فرصت برای دانش آموزان سراسر جهان  تا تاریخ 20 ماه می فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا عکس شما را به فضا می برد/ دانش آموزان عجله کنند

ناسا عکس شما را به فضا می برد/ دانش آموزان عجله کنند