مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-16اقتصادي

آخرین وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرحله اول یارانه معیشتی در روز های دوشنبه 27 آبان، پنجشنبه 30 آبان و شنبه دوم آذر 98 توسط سازمان برنامه و بودجه و بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت رفاه پرداخت شد.

- در حالی که قرار بود پیش از واریز یارانه معیشتی در خرداد ماه، تکیلف جاماندگان از یارانه در ماه های گذشته تعیین تکلیف شود، هنوز سازوکاری از سوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی اعلام نشده است و جاماندگان همچنان بلاتکلیف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مرحله اول یارانه معیشتی در روز های دوشنبه 27 آبان، پنجشنبه 30 آبان و شنبه دوم آذر 98 توسط سازمان برنامه و بودجه و بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت رفاه پرداخت شد.

در ادامه نیز دومین مرحله یارانه معیشتی در 10 دی ماه سال گذشته واریز شد و مرحله سوم یارانه معیشتی نیز در 10 بهمن ماه 98 واریز شد.

همچنین مرحله پایانی یارانه معیشتی در سال 98 در دهم اسفند ماه به حساب سرپرستان مشمول یارانه معیشتی واریز شد و در واقع پرونده پرداختی یارانه معیشتی در سال گذشته به پایان رسید.

در حالی واریز یارانه های معیشتی از آذر ماه سال گذشته در دستور کار دولت قرار گرفت که در فرایند واریز یارانه های معیشتی بار ها از سوی جاماندگان از دریافت یارانه اعتراضاتی شکل گرفت و در نهایت وزارت رفاه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی

آخرین وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی