مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-16سياسي

لزوم به روزرسانی تجهیزات مخابراتی در سمنان


مسؤول سازمان بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم به روزرسانی امکانات و تجهیزات مخابراتی در سمنان در شماری از مراکز زیرپوشش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با مدیر مخابرات منطقه سمنان به مناسبت روز ارتباطات اظهار کرد: به روزرسانی امکانات و تجهیزات در برخی بخش ها نیازمند همکاری های بیشتری است و باید فیبر نوری در شماری از مراکز گسترش یابد و امیدواریم مخابرات سمنان به این امر همچون گذشته کمک کند.

وی افزود: بسیاری از زیرساخت ها به به روزرسانی نیاز دارد و البته کمک های خوبی از سوی مخابرات در مناسبت های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، ایام اربعین و .

صورت گرفته است.

مسؤول سازمان بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: مجموعه مخابرات منطقه سمنان به مسائل فرهنگی توجه خوبی دارد و مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نمی شود؛ اما باید به تقویت مباحث همواره کمک کرد.

دهرویه افزود: مخابرات سمنان در سیل لرستان و سیستان و بلوچستان کمک های خوبی به لحاظ امکانات ترتیب داد و تجهیزات موردنیاز در اختیار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به روزرسانی تجهیزات مخابراتی در سمنان

لزوم به روزرسانی تجهیزات مخابراتی در سمنان