مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-16دانش

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران


دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر آرش میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر، گفت: کلیات این تفاهم نامه ، امکان استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی و پژوهشی هر دو دانشگاه است.

وی گفت: به این ترتیب امکان استفاده از فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران برای دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و همچنین امکان استفاده از امکانات و توان آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی وجود دارد.

میراب زاده با اشاره به دو ساله برای مدت تفاهم نامه منعقده و قابلیت تمدید از سوی دو طرف، افزود: کلیات این تفاهم نامه به امضای معاونان دانشگاه های طرف قرارداد رسیده است و برای اجرای مفاد آن و جزییات همکاری ها، این امکان در متن تفاهم نامه پیش بینی شده است که تمامی گروه های آموزشی و پژوهشی هر دانشگاه براساس نیاز خود به امکانات و توان علمی دانشگاه طرف قرارداد، می تواند قرارداد جداگانه با مشخص کردن جزییات همکاری با واحد یا گروه آموزشی و پژوهشی دانشگاه طرف قرارداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران