مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-16اقتصادي

سهم اصفهان از تسهیلات مقابله با کرونا مشخص نیست


معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با پیش بینی افزایش نرخ بیکاری استان در فصل بهار، گفت: حدود 10 هزار اشتغال در حوزه تولیدکنندگان لباس های بهداشتی، - ایسنا/اصفهان معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با پیش بینی افزایش نرخ بیکاری استان در فصل بهار، گفت: حدود 10 هزار اشتغال در حوزه تولیدکنندگان لباس های بهداشتی، لوازم پزشکی، پارچه ای و اقلام ضدعفونی کننده ایجاد شده، هم چنین به دنبال صادرات این اقلام برای حفظ اشتغال ایجاد شده هستیم.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش نرخ بیکاری اصفهان در فصل زمستان، اظهار کرد: در پاییز سال 1397 نرخ بیکاری استان اصفهان 14.

7 درصد بود که با اقدامات صورت گرفته در سه ماهه پایانی سال گذشته این نرخ به حدود 10.

3 درصد رسید.

وی با اشاره به این که برنامه ما چنین بود که نرخ بیکاری استان را تا پایان سال گذشته تک رقمی کنیم، اما محقق نشد، تصریح کرد: متاسفانه با شیوع کرونا و به دنبال تعطیلی صنایع و اصناف تعداد بیکاران استان افزایش یافت تا جایی که حدود 65 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان ثبت نام کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه با وجود کرونا، تعدادی اشتغال در حوزه تولید ماسک پارچه ای، پزشکی و تولید مواد و محلول ضدعفونی کننده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصفهان از تسهیلات مقابله با کرونا مشخص نیست

سهم اصفهان از تسهیلات مقابله با کرونا مشخص نیست