مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-16سياسي

به نشر و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه 15 عنوان کتاب مشترک چاپ کردند


حسین سعیدی از همکاری انتشارات به نشر و مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در تولید 15 عنوان کتاب مبتنی بر اندیشه و پژوهش مطالعات فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) با اشاره به رویکرد حمایتی آستان قدس رضوی گفت: انتشارات به نشر به منظور حمایت از آثار پژوهشی و صیانت از هویت فرهنگی نسل جوان و استفاده از ظرفیت های عظیم آستان قدس رضوی با همکاری مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 15 عنوان کتاب با محتوای سنت های حوزوی، اخلاق و تربیت، بینش و اندیشه، نظام ها و مطالعات انقلاب اسلامی، ادب و هنر و مطالعات فرهنگی اجتماعی را منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

وی افزود: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان نهاد علمی، پژوهشی، آموزشی، دانشگاهی و حوزوی، تحقیقات منسجم و نوآورانه پیرامون زیرساخت های اندیشه دینی و نظامات اجتماعی را به اجرا رسانده است و این نهاد در قالب چهار پژوهشکده حکمت و دین پژوهی، نظام های اسلامی، فرهنگ و مطالعات اجتماعی و دانشنامه نگاری دینی و همچنین مرکز پژوهش های جوان به فعالیت می پردازد.

مرکز پژوهش های جوان نیز با فعالیت در چهار سطح جوان، دانشجویی، اندیشه و طلبه به تولید آثار در قالب ها و آرایه های گوناگون می پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نشر و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه 15 عنوان کتاب مشترک چاپ کردند

به نشر و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه 15 عنوان کتاب مشترک چاپ کردند