مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-16فناوري

روابط عمومی باید پویا، موثر و دارای ایده باشد


مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در سازمان ها گفت: روابط عمومی نقش موثری در پیشبرد اهداف شبکه دارد به همین دلیل باید پویا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در جلسه ای که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در فضای کسب و کار امروز، داشتن اطلاعات دقیق در خصوص بخش های مختلف مجموعه و همچنین استفاده از فناوری ها و دانش فنی روز، نقش بی بدیلی در تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده دارد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مشتریان، حقوق آنها و استراتژی دو سر برد بین سازمان و مشتریان، تصریح کرد: با توجه به گسترده تر شدن فضای کسب و کار پست، ضروری است این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و تعامل روابط عمومی با مشتریان در راستای تامین رضایت مندی آنها، گسترده تر شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ضرورت معرفی خدمات و سرویس های پستی افزود: روابط عمومی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد و در مواقع بروز بحران ها مانند شیوع ویروس کرونا و اقدامات ضربتی پست مانند توزیع سیم کارت های سرپرستان خانوار، نقش پررنگ تری در اطلاع رسانی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی باید پویا، موثر و دارای ایده باشد

روابط عمومی باید پویا، موثر و دارای ایده باشد