مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-16سياسي

قصه حقوق مکتسبه سازندگان بافت اطراف حرم!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید شعرباف تبریزی؛* این داستان خیالی دقت کنید: یک مهندس برای تعمیرات خانه و حل مشکلی در آبرسانی در منزلش، تعدادی کارگر و تیم اجرایی متخصص در این زمینه را به خانه فرا می خواند و به آن ها تعهد می دهد که در صورت حل مشکل کمبود آب، - مجموعه ای از سازندگان مجتمع های اقامتی و تجاری بافت اطراف حرم مشهد، نامه ای نوشته اند و در آن مشاور تخصصی و متولی نگارش طرح را کالبدی جدید را تلویحا تهدید کرده اند که چاره ای جز رعایت حقوق مکتسبه ما ندارید! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید شعرباف تبریزی؛* این داستان خیالی دقت کنید: یک مهندس برای تعمیرات خانه و حل مشکلی در آبرسانی در منزلش، تعدادی کارگر و تیم اجرایی متخصص در این زمینه را به خانه فرا می خواند و به آن ها تعهد می دهد که در صورت حل مشکل کمبود آب، مثلا یک میلیون تومان دستمزد به آن ها پرداخت خواهد کرد.

پس از حضور پیمانکار در خانه و شروع برخی تخریب ها برای پیدا کردن منشا نشتی، صاحبخانه متوجه می شود که اساسا مشکلی به نام نشتی اصلا در داخل خانه نبوده و مشکل چیز دیگری است و بر همین مبنا، محترمانه دستور به توقف تخریب می دهد.

منتها تیم پیمانکار اعلام می کند که بر مبنای توافق اولیه با صاحبخانه، برایش حق مکتسبه تشخیص نشتی ایجاد شده! و تا تمام خانه را طبق طرح قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه حقوق مکتسبه سازندگان بافت اطراف حرم!

قصه حقوق مکتسبه سازندگان بافت اطراف حرم!