مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-16سياسي

بیانات رهبری ضرورت برگزاری همایش جایگاه زن در تمدن را دوچندان کرد


دبیر همایش بین المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» گفت: بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نقش زن در دوران بحران کرونا، ضرورت برگزاری همایش را دوچندان کرد.

- دبیر همایش بین المللی جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام گفت: بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نقش زن در دوران بحران کرونا، ضرورت برگزاری همایش را دوچندان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیدا مهنام، دبیر علمی همایش جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام ، در خصوص نحوه برگزاری مجازی همایش اطلاع رسانی کرد.

بنا بر گفته وی، این همایش با توجه به توصیه های آیت الله سیدمحمد خامنه ای، رییس بنیاد ایران شناسی که به دلیل اهمیت موضوع، ریاست این همایش را به عهده دارند، در حقیقت بخشی از آغاز پروژه پژوهشی در قالب نهضتی روشنگرانه در خصوص نقش و جایگاه زن در تحکیم بنیان خانواده، پیشبرد سلامت اجتماعی و توسعه پایدار در مجامع امروز است.

وی تأکید کرد: بنیاد ایران شناسی با تکیه بر هویت و شناسنامه اصیل زنان ایرانی - اسلامی به دنبال آگاهی بخشی، هم اندیشی و گردآوری مؤلفه های تأثیرگذار این حوزه است و علی الخصوص بیانات مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اهمیت سعادت خانواده و نقش زنان و همچنین تقدیر از حلم زن در شرایط بحرانی کنونی، ضرورت پرداختن به موضوع را برای این بنیاد دو چندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات رهبری ضرورت برگزاری همایش جایگاه زن در تمدن را دوچندان کرد

بیانات رهبری ضرورت برگزاری همایش جایگاه زن در تمدن را دوچندان کرد