مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-16اقتصادي

اصلاح شبکه های توزیع برق فرسوده شهرستان های رزن و درگزین


مدیر توزیع برق شهرستان رزن و درگزین از اجرای طرح بزرگ اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق فرسوده در سطح شهرستان های رزن و درگزین خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر توزیع برق شهرستان رزن و درگزین از اجرای طرح بزرگ اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق فرسوده در سطح شهرستان های رزن و درگزین خبر داد.

مازیار بلالی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق فرسوده اظهار کرد: تبدیل 25 کیلومتر از سیم های مسی فرسوده شبکه فشار ضعیف هوایی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با نصب و جایگزینی 70 اصله پایه 9.

400 سیمانی جدید، جمع آوری تیرهای چوبی منطقه شهری و در برگرفتن 25 دستگاه پست توزیع عمومی انجام خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات در شبکه های توزیع برق، تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین و بهبود شاخص های قابلیت اطمینان شبکه های توزیع برق بیان کرد و ادامه داد: فواید اجرای طرح جلوگیری از سرقت تأسیسات و تجهیزات شبکه های توزیع برق و کاهش چشمگیر آن، عدم نیاز به شاخه زنی درختان در حوزه شبکه های فشار ضعیف و بهبود سیما و منظر شهر از بابت تأسیسات برق و مبلمان شهری است.

بلالی مقدم افزود: این طرح با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال انجام خواهد شد که جا دارد از حمایت ها و تدابیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شبکه های توزیع برق فرسوده شهرستان های رزن و درگزین

اصلاح شبکه های توزیع برق فرسوده شهرستان های رزن و درگزین