مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-16سياسي

ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است


رییس پژوهشگاه فضایی ایران در دیدار با کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی های حوزه فضایی کشور، ترویج فناوری فضایی و کاربرد آن در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران ، حسین صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران در دیدار با کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی های حوزه فضایی کشور، ترویج فناوری فضایی و کاربرد آن در جامعه است.

وی  در نشستی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در این پژوهشگاه برگزار شد،با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه در ستاد و پژوهشکده های تابعه دیدار و گفت وگو کرد.

صمیمی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، تصریح کرد: اقدامات خوبی در بخش های مختلف روابط عمومی پژوهشگاه صورت گرفته که نتایج موثری نیز داشته است و این نتایج در اثر نیت خالصانه و تلاش های زیادی بوده که در این بخش صورت گرفته و منجر به حضور با عزت و آبرومند شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ فضایی در کشور، ادامه داد: یکی از وظایف مهمی که روابط عمومی در بخش فضایی کشور از جمله در این پژوهشگاه به عهده دارد، ترویج فرهنگ فضایی و معرفی دستاوردهای این حوزه و کاربردهای آن در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است

ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است