مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-16اقتصادي

لغو مجوز فعالیت یک شرکت مسافرتی و گردشگری در مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: براساس اخطار مورخه 98/5/18 مبنی بر تمدید نشدن پروانه بهره برداری به مدت دو سال و معرفی نکردن مکان فعالیت شرکت و اخطار در جلسه کمیته فنی مورخه 98/11/10 و گزارش بازدید 98/11/13 مبنی بر عدم تامین مکان و تمدید نکردن پروانه بهره برداری، مجوز فعالیت این شرکت لغو شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار به استناد ماده 7 و 20 و 28 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب 1380/3/27 هیئت وزیران و ماده 45 و 44 و 43 مقررات اجرایی ـ انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب 95/8/11 لغو شده است.

وی تاکید کرد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان، از فعالیت در زمینه فعالیت های مندرج در بند ب ماده یک آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز فعالیت یک شرکت مسافرتی و گردشگری در مشهد

لغو مجوز فعالیت یک شرکت مسافرتی و گردشگری در مشهد