مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-16سياسي

تداخلات اراضی چالدران رفع می شود


تداخلات بیش از 500 هکتار از اراضی مشکل دار این شهرستان در حال برطرف شدن است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: تداخلات بیش از 500 هکتار از اراضی مشکل دار این شهرستان در حال برطرف شدن است.

حسن محمد زاده امروز 27 اردیبهشت در اولین جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه بیش از 900 هکتار از اراضی داخل شهر چالدران در قالب تداخل اراضی ملی و شخصی، برای شهروندان مشکل ایجاد کرده بود، افزود: با ترسیم نقشه جدید تداخلات بیش از 500 هکتار از اراضی مشکل دار این شهرستان در حال برطرف شدن است.

وی همچنین بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری توسط اعضای کارگروه به ویژه شهرداران تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی باید قبل از شروع ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری مانع شروع کار شوند تا بتوان از تبعات ناشی از آن در آینده که متحمل هزینه برای اشخاص و نهادها می شود، جلوگیری کرد.

محمد زاده در ادامه افزود: تصرف اراضی ملی و تخریب زمینهای کشاورزی توسط افراد سودجو و احداث ویلا در مناطق روستایی از تهدیدهای جدی در این مناطق است که بخشداران و دهیاران مسئولیت مستقیمی در این زمینه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداخلات اراضی چالدران رفع می شود

تداخلات اراضی چالدران رفع می شود