مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-16فرهنگي

کرونا حریف «آواتار 2» نشد / اکران در زمان مقرر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندی وایر، جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان فیلم علمی-تخیلی آواتار، دسامبر گذشته اعلام کرد ضبط سه بعدی حرکات (موشن کپچر) آواتار 2 و 3 تکمیل شده و تنها کار فیلمبرداری اکشن ها باقی مانده که در آن به جای .

- با وجود تعلیق تصویربرداری به دلیل شیوع کرونا، فیلم آواتار 2 در زمان مقرر یعنی دسامبر 2021 (آذر 1400) اکران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندی وایر، جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان فیلم علمی-تخیلی آواتار، دسامبر گذشته اعلام کرد ضبط سه بعدی حرکات (موشن کپچر) آواتار 2 و 3 تکمیل شده و تنها کار فیلمبرداری اکشن ها باقی مانده که در آن به جای پویانمایی از تصویربرداری استفاده می شود.

این کارگردان کانادایی آن زمان اعلام کرد برای تکمیل این پروژه تنها چند ماه در نیوزیلند کار دارد؛ اما اواسط ماه مارس فیلمبرداری ها به خاطر کرونا متوقف شدند.

حال کامرون در گفتگو با نشریه ایمپایر Empire با اطمینان اعلام کرده است با وجود وقفه ایجاد شده در پروژه، آواتار 2 در همان تاریخی که از قبل اعلام شده بود، اکران خواهد شد.

وی گفت: جنبه مثبت قضیه این است که نیوزیلند در مهار ویروس کرونا به خوبی عمل کرده و هدف آن ها نه تنها کاهش آمار ابتلا بلکه ریشه کن کردن این ویروس است، چیزی که معتقدند می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا حریف «آواتار 2» نشد / اکران در زمان مقرر

کرونا حریف «آواتار 2» نشد / اکران در زمان مقرر