مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-16بين الملل

اخوان المسلمین: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است


جماعت اخوان المسلمین با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد که فلسطین مسئله نخست و اصلی جهان اسلام بوده و به حمایت از مبارزه ملت فلسطین برای تحقق وعده الهی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جماعت اخوان المسلمین در بیانیه ای به مناسبت سالروز یوم النکبه و تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی این روز را روزی خواند که در آن مسئله فلسطین به دست قدرت های استکبار بین المللی و توطئه های آنها به نقطه صفر بازگشت و مردمی را جایگزین صاحبان اصلی سرزمین فلسطین کردند.

در این بیانیه آمده است: اوج این تراژدی در پرده دیگری و با رونمایی از طرح ادعایی معامله قرن و شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و اخیرا با اقدام آنها برای چپاول مابقی کرانه باختری و اراضی غور اردن به نمایش درآمده است؛ اما با این همه، فلسطین نماد حق و عدالت برای دوستداران عدالت، صلح و برابری باقی خواهد ماند و مبارزه ملت آن و فرزندان امت اسلامی و همه طرفداران عدالت و آزادی، قطب نمای واقعی برای آزادی فلسطین باقی خواهد ماند .

در ادامه بیانیه آورده شده است: گروه اخوان المسلمین که در مخالفت با پروژه های یهودی سازی رژیم صهیونیستی و در حمایت از مبارزه ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین و مقدسات خود از همان بدو ظهور مسئله فلسطین برخاسته است، امروز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخوان المسلمین: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

اخوان المسلمین: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است