مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-16اقتصادي

لزوم درجه بندی اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا و باغچه در ری


فرمانداری ویژه ری بر لزوم درجه بندی اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا و باغچه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری با اشاره به اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز باید در ابتدای تغییر کاربری اراضی کشاورزی صورت گیرد اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از اصلی ترین راهبردهای فرمانداری ری محسوب می شود.

توکلی کجانی افزود: ضابطین اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شهرداری ها و دهیاری ها اصلی ترین افرادی هستند که باید با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله کنند.

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز طی سال های گذشته در شهرستان ری به شدت کاهش پیدا کرده است عنوان داشت: مواردی که امروز با آن برخورد می کنیم میراث گذشته است.

وی با اشاره به اینکه اراضی بسیاری از کشاورزان شهرستان در حال حاضر قابلیت کاشت محصول را ندارد، بیان داشت: اجرای طرح درجه بندی اراضی می تواند گام مؤثری در حمایت از کشاورزانی باشد که دیگر نمی توانند در اراضی خود کشاورزی کنند.

توکلی کجانی گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید زمین هایی را که جزئ زمین های مرغوب کشاورزی محسوب نمی شوند را برای ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم درجه بندی اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا و باغچه در ری

لزوم درجه بندی اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا و باغچه در ری