مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 13:402020-05-16بين الملل

اقدامات ریاضتی بن سلمان خشم مردم عربستان را به دنبال دارد


یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع فرانسوی، به تبعات اقدامات ریاضتی اعمال شده از سوی ولیعهد سعودی که خشم مردمی را به دنبال خواهد داشت، پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه القدس العربی در مطلبی به نقل از منابع فرانسوی از شرایط سختی که سیاست های ریاضت اقتصادی آل سعود بر مردم این کشور حاکم کرده است، پرده برداشت.

القدس العربی به نقل از مجله کاپیتال فرانسه می نویسد: عربستان در حال حاضر از تبعات کاهش قیمت نفت به شدت رنج می برد و اقدامات ریاضتی دردناکی که اخیرا محمد الجدعان وزیر دارایی عربستان اعلام کرده است، رویاهای بسیاری از جوانان سعودی را بر باد داده است.

این نشریه فرانسوی به فشار کرونا و کاهش قیمت نفت و بالا بردن ارزش مالیات بر افزوده از سوی ریاض اشاره کرده و می نویسد: اقدامات ریاضتی سختی که دولت سعودی اعمال کرده است با توجه به رکود اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می کند، آکنده از مخاطرات است زیرا پایه های دولت مرفه سعودی را می لرزاند و بسیاری از شهروندان سعودی از جمله جوانان را با یک واقعیت مُسلَم یعنی کاهش درآمد و کاهش فرصت های شغالی و وخامت شرایط معیشتی، روبرو می کند آنهم در کشوری که مالیات تا چندی قبل مفهومی نداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ریاضتی بن سلمان خشم مردم عربستان را به دنبال دارد

اقدامات ریاضتی بن سلمان خشم مردم عربستان را به دنبال دارد