کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر / راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر منوط به شرایط سفیدرییس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت: محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این بخش مهم از هر سازمان را عاملی برای پیشرفت و تعالی هر مجموعه دانست و اظهار داشت: روابط عمومی باید در قامت یک نهادی فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند و با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ دهد. رییس شورای فرهنگ عمومی استان افزود : روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می دهد که تصویر شفاف تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است بدست آورده و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد. وی با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است اضافه کرد : نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیری برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |