مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:452020-05-16سياسي

تاکید امام جمعه لواسانات بر لزوم همکاری با نمایندگی ستاد دیه استان تهران


امام جمعه لواسانات در جلسه ای که به منظور بررسی راه های تعامل جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد تشکیل شد، گفت: در شرایط بعد از بحران کرونا، - ضرورت دارد همکاری بین مردم این شهرستان و نمایندگی ستاد دیه ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید لواسانی، امام جمعه لواسان، و منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، با توجه به بحران کرونا که موجب برگزاری مراسم گلریزان به صورت مجازی شده، راه های تعامل و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد بررسی شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی سال گذشته بحمدالله با کمک 21 میلیارد تومانی این ستاد 613 نفر زندانی مرد و 40نفر زندانی زن که نیازمند و مرتکبین جرایم غیر عمد مانند بدهی، تصادف یا حوادث کار بودند، آزاد شدند.

رحمانی ادامه داد: امسال با توجه به بحران کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم گلریزان ماه رمضان به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: نیکوکاران استان تهران در این شرایط نیز یاریگر ما بوده، با کمک هایی که به حساب نمایندگی ستاد واریز کردند، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا شب های قدر، بدهی 38 نفر زندانی بدهکار پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه لواسانات بر لزوم همکاری با نمایندگی ستاد دیه استان تهران

تاکید امام جمعه لواسانات بر لزوم همکاری با نمایندگی ستاد دیه استان تهران