مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 19:202020-05-16اقتصادي

جزییات سهام عدالت در لرستان/ ارزش سهام هر فرد چقدر است؟


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: هم اکنون ارزش سهام های 492 هزار تومانی و 532 هزار تومانی در بازار تا حدود 9 میلیون تومان و ارزش سهام های یک میلیون تومانی نیز تا حدود 20 میلیون تومان تخمین زده می شود که پس از آزادسازی سهام می توان معاملات را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ماندگار مرادی فر شنبه در گفت وگو با رسانه ها در خصوص سهام عدالت اظهار داشت: سهام عدالت از سال 84 و پس از ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با هدف تامین عدالت اجتماعی فقر زدایی و گسترش تعاون در اقتصاد ایران از سوی دولت استارت زده شد.

در پی اقدامات صورت گرفته اکنون در کل کشور 49 میلیون و 152 هزار نفر دارای سهام عدالت هستند که یک میلیون و 564 هزار لرستانی نیز دارای این نوع سهام هستند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان لرستان با بیان اینکه ارزش سهام لرستانی ها بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان است، گفت: در برهه کنونی دولت به دنبال مردمی کردن اقتصاد و واگذاری سهام عدالت به مردم است که بر این اساس کار واگذاری و مدیریت سهام به روش های مستقیم و غیر مستقیم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت در این مرحله فقط مدیریت سهام به مردم واگذار می کند، خاطرنشان کرد: در روش مستقیم پس از اتمام مرحله اول دولت سهامدار را آزاد می گذارد که هر فعالیتی با سهم خود انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سهام عدالت در لرستان/ ارزش سهام هر فرد چقدر است؟

جزییات سهام عدالت در لرستان/ ارزش سهام هر فرد چقدر است؟