مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 23:002020-05-16سياسي

دشمن باهوش نیست شما بی هوشید!


روی سخن با غرب زدگان و غرب باورانی است که برای هوش و فراست غربی ها حساب ویژه ای باز کرده اند و اگر مسئولیتی در نظام داشته باشند که بعضاً دارند، - به گزار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: نقل است که وقتی سید حسن تقی زاده از سفر اروپا بازگشته بود به دیدار جناب مدرس رفت و در میان مذاکراتی که با ایشان داشت گفت؛ آقا! انگلیسی ها خیلی قدرتمند و باهوش و سیاستمدارند.

نمی توان با آنان مخالفت کرد ! شهید مدرس در پاسخ گفت: نه آقای تقی زاده اشتباه می کنید، شما نادان و بی هوشید که درباره انگیسی ها چنین تصوری دارید و آنها را با هوش می دانید .

حالا این نکته را هم درباره هوشمندی شهید مدرس در مواجهه با نماینده اعزامی دولت انگلیس بخوانید!  یکی از شب ها به شهید مدرس خبر دادند که یک مرد خارجی همراه مترجمش به دیدن شما آمده اند مرحوم مدرس آنها را پذیرفت.

مترجم گفت: آقا! ایشان نماینده دولت انگلیس هستند و یک چک سفید برای حضرتعالی آورده اند که مبلغ آن را هرچه می خواهید بنویسید و به هر طریق که می خواهید خرج کنید! مدرس پرسید؛ چک چیست؟ و مترجم به گمان اینکه مدرس معنای چک را نمی داند، توضیح داد؛ چک ، کاغذی است که روی آن مبلغی می نویسند و امضاء می کنند و به بانک می برند و مبلغ نوشته شده را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن باهوش نیست شما بی هوشید!

دشمن باهوش نیست شما بی هوشید!