مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 00:452020-05-16اجتماعي

راه اندازی کمپین «هر دانش آموز یک سفیر سلامت»


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کمپین «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» برای آشنایی دانش آموزان با راه کارهای پیشگیری از کرونا راه اندازی شده است.

- ذبیح الله تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توجه به سلامت دانش آموزان موضوعی است که در طول سال و به صورت مستمر توسط آموزش و پرورش مورد توجه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای مستمر طرح های بهداشتی و سلامت در مدارس عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری 99 درصد دانش آموزان ابتدایی استان، طی دو نوبت از اجرای طرح وارنیش فلورایدتراپی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در طرح وارنیش فلورایدتراپی حدود 102 هزار دانش آموز زیر پوشش دریافت خدمات قرار گرفتند.

تاراسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر شرایط آموزشی بیان کرد: به منظور ایمن سازی دانش آموزان در برابر این ویروس منحوس دوره های آموزشی مجازی پیشگیری از کرونا برای حدود 14هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به راه اندازی کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت گفت: این کمپین برای آموزش نکات بهداشتی در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین «هر دانش آموز یک سفیر سلامت»

راه اندازی کمپین «هر دانش آموز یک سفیر سلامت»