مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 03:362020-05-17سياسي

رویدادهای گردشگری ملی و استانی با بهبود شرایط در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط، رویدادهای گردشگری ملی و استانی در این استان برگزار خواهد شد.

-  مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان، حوزه گردشگری در این استان همچون بسیاری از نقاط ایران و جهان خسارات قابل توجهی را متحمل شد که علاوه بر حمایت دولت برنامه هایی برای جبران این خسارات در ایام پساکرونا پیش بینی شده است.

وی گفت: با شیوع این ویروس 30 نفر از راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی سیستان و بلوچستان کار خود را از دست دادند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: سایر مشاغل گردشگری از جمله واحد های اقامتی، مجتمع های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و سفره خانه های سنتی به حالت تعلیق درآمده است و اقامت گاههای بوم گردی نیز ریزش داشته و از 51 اقامتگاه به 31 مورد رسیده و اگر به همین روال شرایط کرونا ادامه داشته باشد متاسفانه مشاغل گردشگری دچار آسیب جدی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت های دولت در قالب پرداخت تسهیلات هست، گفت: برنامه های مشخص و متنوعی را برای پساکرونا در نظر گرفته ایم و بلافاصله بعد از اعلام ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای گردشگری ملی و استانی با بهبود شرایط در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد

رویدادهای گردشگری ملی و استانی با بهبود شرایط در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد