مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-17اجتماعي

توقف توسعه معدنی در شهرستان آبیک/ آسمان آبی می شود


منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم گفت: برای رفع مشکلات مردم آبیک وجلوگیری از آلودگی های زیست محیطی توقف فعالیت معادن، توسعه فضای سبز در شمال شهر در اولویت قرار می گیرد.

- لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، مظلومیت مردم آبیک در سال های گذشته موجب شده است که باید همت خود را برای رفع مشکلات این مردم نجیب بیش از گذشته به کار گیریم.

سیاهکلی تصریح کرد: مردم شهرستان آبیک سالهاست از آلودگی ناشی از فعالیت کارخانه سیمان و نیروگاه در رنج مضاعف هستند و با گردو غبار خطرناکی دست و پنجه نرم می کنند و سلامت خانواده ها و فرزندانشان به خطر افتاده و کمتر کسی به آن توجه دارد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک یادآور شد: در جلسه ای با حضور معاونان اقتصادی و عمرانی به صورت مشروح مشکلات زیست محیطی این شهرستان را بررسی کردیم و مقرر شد در پیغمبر کوه و معادن شمال شهر آبیک دیگر توسعه معدنی صورت نگیرد و معادنی که در حال حاضر فعال هستند تا پایان زمان قرارداد فعلی ادامه فعالیت دهند و در صورت اتمام زمان قرارداد از تمدید آن جلوگیری شده و توسعه معدنی متوقف و یا محدود شود.

سیاهکلی اضافه کرد: همچنین در شمال آبیک که قرار شده بود شهرک پوشاک احداث شود چون این کار می توانست مشکلات دیگری برای مردم ایجاد کند تصمیم گرفتیم به جای آن یک مرکز پژوهشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف توسعه معدنی در شهرستان آبیک/ آسمان آبی می شود

توقف توسعه معدنی در شهرستان آبیک/ آسمان آبی می شود