مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-17اقتصادي

عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان آغاز شد


عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روستای خرم آباد این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کلنگ بزرگترین پروژه گاوداری شرق کشور در روستای خرم آباد شیروان به زمین زده شد.

محمد شریعتمداری در این آیین گفت: سرانه مصرف شیر در کشور پایین است که به ازای هر فرد سالانه 90 تا 100 کیلوگرم است که این در کشورهای اروپایی، 300 کیلوگرم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: برای جلوگیری از هزینه های درمانی آتی، بیماری ها و سلامت مردم باید قدم های مؤثری برداشت و تولید شیر به دو برابر افزایش یابد که در حال پی گیری هستیم.

وی گفت: برای ایجاد اشتغال در شهرهای زیر 10 هزار نفر، وام اشتغال مولد پایدار روستایی را مستقر کردیم که سهم اشتغال روستایی در این ایام از 3 درصد به 25.

3 درصد افزایش پیدا کرده که نشان می دهد طرح موفقی بوده است.

دولت در کنار مردم است شریعتمداری با اشاره به شرایط موجود حاکم در جامعه و بیماری کرونا افزود: دولت در کنار مردم بوده و هست و برای حفاظت از جامعه، برای 22 میلیون نفر تسهیلات یارانه پرداخت شد و 250 هزار میلیارد ریال برای خانواده هایی که نیازمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان آغاز شد