مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-17پزشكي

تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV آذربایجان شرقی دیده نشده است


رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV در آذربایجان شرقی دیده نشده است.

- رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز: تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV آذربایجان شرقی دیده نشده است ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV در آذربایجان شرقی دیده نشده است.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بیماران مبتلا به اچ آی وی بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند، گفت: سیستم ایمنی این بیماران به خصوص در مورد افرادی که وارد مرحله ایدز شده اند، به شدت ضعیف است.

وی اظهار کرد: احتمال ابتلا به کرونا در هر انسانی با هر شرایطی وجود دارد و این احتمال در برخی افراد، زیاد و در برخی دیگر کم تر است، اما شرایط یک بیمار HIV مثبت در صورت ابتلا به کرونا بسیار بدتر از یک فرد عادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ابتلای بیماران HIV مثبت به کرونا نگران کننده است، بیان کرد: شاید HIV بیماران را از بین نبرد، اما احتمال از بین رفتن آن ها با کرونا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV آذربایجان شرقی دیده نشده است

تا کنون مورد مثبتی از کرونا در بین مبتلایان به HIV آذربایجان شرقی دیده نشده است