مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-17سياسي

مشق یتیم نوازی علوی در شب های قدر/ 818 حامی جذب شدند


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در مجموع طی شب های قدر 818 حامی حمایت از 889 یتیم و فرزند طرح محسنین در خراسان جنوبی را بر عهده گرفتند.

- رضا سلم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طبخ و توزیع غذای گرم از طریق ایجاد آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی و بسته های مواد غذایی با استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین در سطح استان از برنامه های مهم کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان است.

افراد خیر و نیکوکار با قبول کفالت و سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد، این نهاد را یاری می کنند     وی از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را جذب حامی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین ذکر و بیان داشت: در راستای اجرایی شدن این طرح افراد خیر و نیکوکار با قبول کفالت و سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد، این نهاد را در امر خدمت رسانی به ایتام یاری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان به خصوص هفته اطعام و اکرام ایتام و لیالی قدر حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین فاقد حامی انجام می شود، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام برای حمایت از کودکانی است که پدر خود را از دست داده و برای تأمین هزینه های زندگی با مشکلات جدی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق یتیم نوازی علوی در شب های قدر/ 818 حامی جذب شدند

مشق یتیم نوازی علوی در شب های قدر/ 818 حامی جذب شدند