مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-17اقتصادي

پیش بینی برداشت 1200 تن کلزا از مزارع چهارمحال و بختیاری


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کلزا یکی از بهترین دانه های روغنی در تولید روغن خوراکی است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کلزا یکی از بهترین دانه های روغنی در تولید روغن خوراکی است، گفت: پیش بینی می شود از این سطح زیر کشت حدود 1200 تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

حمیدرضا دانش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر 630 هکتار از مزارع چهارمحال و بختیاری به کشت کلزا اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود از این سطح زیر کشت حدود 1200 تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برداشت کلزا از تیرماه آغاز می شود، گفت: برای حمایت از کشاورزان تقریبا بذر رایگان و نیم بها در بین آن ها توزیع شد، همچنین نهاده های مورد نیاز با تعرفه دولتی نیز در اختیار آن ها قرار گرفت.

دانش تأکید کرد: کلزا یکی از بهترین دانه های روغنی در تولید روغن خوراکی است، در صدد هستیم 17 درصد سطح زیر کشت گندم آبی را به کشت کلزا در سال های آینده اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 1200 تن کلزا از مزارع چهارمحال و بختیاری

پیش بینی برداشت 1200 تن کلزا از مزارع چهارمحال و بختیاری