مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-17اجتماعي

تردد کدام خودروها در محدوده های ترافیکی پایتخت رایگان است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اجرای بسته ترافیکی در پایتخت، تردد برخی از خودرو ها در محدوده های طرح های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا) رایگان است.

- در بسته ترافیکی پایتخت تردد برخی از خودرو ها در محدوده های ترافیکی رایگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، با اجرای بسته ترافیکی در پایتخت، تردد برخی از خودرو ها در محدوده های طرح های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا) رایگان است.

در بند 4 ساز و کار اجرای محدودیت های ترافیکی در پایتخت که از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور تهیه شده آمده است: تاکسی های اینترنتی پلاک تهران، تاکسی های پلاک ع تهران، تاکسی های تلفنی پلاک تهران، وانت بار های پلاک تهران، سرویس مدارس، تمام مینی بوس ها و اتوبوس های سرویس دهنده ادارات و خودرو های کادر درمان مشغول در محدوده ها که با معرفی ستاد مقابله با بیماری کرونا در سامانه تهران من ثبت نام شده اند، در سقف مصوب از پرداخت عوارض تردد در محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا معاف هستند.

حال پرسشی که مطرح می شود این است که ساز و کار تردد رایگان خودرو ها در محدوده های ترافیکی به چه شکل است؟ عمار سعیدیان فر مدیر واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کدام خودروها در محدوده های ترافیکی پایتخت رایگان است؟

تردد کدام خودروها در محدوده های ترافیکی پایتخت رایگان است؟