مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-17حوادث

تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش سبب مرگ 2 نفر در بابلسر شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش در بابلسر، گفت: در این حادثه دو نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش بهمنیر شهرستان بابلسر بلافاصله مأموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این حادثه، فردی 52 ساله از کارکنان یکی از شرکت های خدمات مراقبتی با اسلحه ای که در اختیار داشت با مراجعه به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای منطقه به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت، شلیک کرد.

سرهنگ ساداتی، تصریح کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر 47 ساله اش و مادر 70 ساله همسرش شده بود از محل متواری شد و متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت 2 دختر 17 و 14 ساله اش، آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت مأموران انتظامی بخش با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی، قاتل را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش سبب مرگ 2 نفر در بابلسر شد

تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش سبب مرگ 2 نفر در بابلسر شد