مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-17اقتصادي

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی شستا در پروژه های دامداری صنعتی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) در پروژه های دامداری صنعتی، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) در پروژه های دامداری صنعتی، گفت: اطلاعات دقیق مربوط به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در صفحه کدال بورس وجود دارد و چیزی از دید مردم پنهان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری، در آیین کلنگ زنی بزرگترین گاوداری شمال شرق کشور در شهرستان شیروان،که به شکل ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین مصرف شیر در ایران که بین حدود 90 تا 100 کیلوگرم است، باید برای جلوگیری از بیماری ها، هزینه های درمانی آتی و همچنین ایجاد عدالت، قدم های موثری در این مسیر برداشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه مجموعه های دامداری شستا برای افزایش تولید شیر تصریح کرد: قصد داریم تا با کمک دیگر نهادها 9 میلیون تن شیر تولید شده در کشور را حداقل به دو برابر افزایش دهیم.

شریعتمداری با اشاره به مگاپروژه گاوداری در شهرستان شیروان، ادامه داد: این پروژه بخشی از زنجیره تولید شیر در کشور است که به صورت رسمی و نمادین کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی شستا در پروژه های دامداری صنعتی

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی شستا در پروژه های دامداری صنعتی