مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-17حوادث

شهروندان توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: شهروندان باید توصیه ها و هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت جدی بگیرند.

- سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، مشارکت عمومی آحاد جامعه به منظور تحقق امنیت پایدار را یکی از مؤلفه های مهم در پیشگیری از جرایم عنوان کرد و اظهار داشت: به همین منظور برای مقابله با جرایم و آسیب های اجتماعی اقداماتی چون آموزش همگانی، مشاوره و اطلاع رسانی نیاز است.

وی افزود: در همین راستا آموزش همگانی در راستای پیشگیری از سرقت و آگاهی بخشی به خانواده ها در جهت نگهداری مناسب از اموال و دارایی ها نیاز امروزی جامعه و خانواده ها بوده و این مؤلفه نقش بسزایی در پیشگیری از سرقت دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از پلیس برخورد قاطع وجدی با موضوع سرقت و سارقان است، ادامه داد: سرقت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که ناجا با نگاهی ویژه به این وضوع پرداخته و از اولویت های کاری و بسیار مهم نیروی انتظامی است.

سرهنگ حیدریان یکی از شایع ترین سرقت ها را سرقت از مغازه ها و واحدهای صنفی عنوان کرد و یادآور شد: روزانه تعدادی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع سرقت در محل کسب و کار خود خبر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند

شهروندان توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند