مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-17سياسي

جلوه های بی نظیر گذشت و ایثار دهه هفتادی ها در مقابله با شیوع کرونا


رییس جامعه پزشکی استان مرکزی می گوید: شیوع کرونا باعث شد جلوه های بی نظیر و ماندگاری از عشق به وطن توسط جوانان دهه 70 در خاطرات تاریخ این کشور ثبت و ضبط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، با شیوع کرونا و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی بسیج جامعه پزشکی استان مسولیت دبیری ستاد را با هدف خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم و کمک در راستای کاهش این بیماری بر عهده گرفت.

 در ابتدای شیوع کرونا شهرهای اراک، دلیجان و ساوه بیشترین درگیری را نسبت به این بیماری داشتند، بر این اساس در قدم اول بسیج جامعه پزشکی نسبت به آماده سازی 189 نفر از پزشکان، پرستاران و نیروهای بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیمارستان ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اقدام کرد تا در کنار کادر پزشکی موظف خدمات پزشکی و درمانی را به بیماران ارائه دهد.

  در گام بعدی با توجه به نیاز کشور و بخش پزشکی به ماسک کارگاه تولید ماسک توسط بسیج جامعه پزشکی راه اندازی و  تولید ماسک کلید زده شد، همچنین تیم هایی به منظور دفن بهداشتی اموات، غربالگری و ضدعفونی مراکز درمانی تشکیل شد.

تیم های بسیج جامعه پزشکی استان با شناسایی نقاط آلوده کلان شهر اراک به صورت هدفمند اقدام به ضدعفونی نقاط آلوده و تب سنجی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های بی نظیر گذشت و ایثار دهه هفتادی ها در مقابله با شیوع کرونا

جلوه های بی نظیر گذشت و ایثار دهه هفتادی ها در مقابله با شیوع کرونا