مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-17فرهنگي

درگذشت بازیگر «خانواده مدرن» در 86 سالگی


«فرد ویلارد» بازیگر آمریکایی فیلم و برنامه های تلویزیونی طنز از جمله سریال معروف «خانواده مدرن» در سن 86 سالگی در لس آنجلس درگذشت.

- فرد ویلارد بازیگر آمریکایی فیلم و برنامه های تلویزیونی طنز از جمله سریال معروف خانواده مدرن در سن 86 سالگی در لس آنجلس درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان ان، این بازیگر کمدی که سابقه بازی در فیلم های کمدی چون شب فرنوود 2 ، همه عاشق ریموند هستند و همچنین چند فیلم سینمایی کمدی از ساخته های کریستوفر گِست را در کارنامه داشت، در خانه اش و به مرگ طبیعی درگذشته است.

فرد ویلارد سه بار پیاپی برای بازی در نقش هانک مک دوگال در شوی تلویزیونی همه عاشق ریموند هستند نامزد جایزه امی شد و اخیرا نیز برای بازی در نقش فرانک دانفی در سریال خانواده مدرن برای چهارمین بار نامزد این جایزه شده بود.

سریال کمدی خانواده مدرن ساخته کریستوفر لوید و استیون لویتان در قالب 11 فصل از 23 سپتامبر سال 2009 تا 8 آوریل 2020 از شبکه ABC آمریکا به روی آنتن رفت.

وال-یی ، عروسی آمریکایی ، گوینده: افسانه ران برگندی ، خانه هیولا ، گوینده 2: افسانه ادامه دارد و نیمه شب ماندگار از جمله فیلم ها و سریال های تلویزیونی هستند که فرد ویلارد در آن ها نقش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت بازیگر «خانواده مدرن» در 86 سالگی

درگذشت بازیگر «خانواده مدرن» در 86 سالگی