مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-17پزشكي

آش فروشی ها ملزم به استفاده ظروف گیاهی هستند


کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت دشتستان گفت: با توجه به اینکه مراکز عرضه مواد غذایی از جمله مراکز حساس در حفظ سلامت جامعه به شمار می روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز برای کنترل شیوع ویروس کرونا ضروری است.

- سیده فاطمه حسینی با اشاره به اینکه آش فروشی ها نیز یکی از مراکز حساس عرضه مواد غذایی هستند، گفت: در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی متصدیان پس از ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و دریافت پروتکل بهداشتی صنف خود، فعالیت خود را شروع نموده اند.

حسینی تأکید کرد: نظافت، گندزدایی، بهداشت محیط کار و توزیع آش در آش فروشی ها به صورت مستمر توسط بازرسان بهداشت محیط بازدید و پایش می شود و ضمن ارائه آموزش و نصب پوسترهای پخت بهداشتی غذا، تذکرات لازم را به متصدیان و کارگران ارائه می کنند.

حسینی تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که می تواند در قطع زنجیره انتقال در مراکز عرضه مواد غذایی تأثیرگذار باشد، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مشتریان و متصدیان است و در بازدیدهای میدانی که از مراکز غذایی در شهرستان انجام گرفته تعداد زیادی از این مراکز با انجام خط کشی فاصله اجتماعی که باید توسط مردم حفظ شود را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آش فروشی ها ملزم به استفاده ظروف گیاهی هستند

آش فروشی ها ملزم به استفاده ظروف گیاهی هستند