مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-05-17سياسي

شهرداری تبریز کم کاری و کوتاهی می کند


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کاملا روشن است که شهرداری در موضوع نظارت بر پروژه های آسفالت ریزی با کم کاری و کوتاهی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: متاسفانه موضوع کیفیت آسفالت معابر ما هنوز از مواردی است که گویا باید هر از چند بار توسط اعضای شورا تذکر داده شود کاملا روشن است که شهرداری در موضوع نظارت بر پروژه های آسفالت ریزی با کم کاری و کوتاهی مواجه است.

وی اضافه کرد: کیفیت پخش و کمپکت اصولی آسفالت از نظر کارشناسان کیفیت مناسبی نیست.

موضوع اصلاح سطح دریچه های فاضلاب و سایر تاسیسات شهری موجود در معابر هنوز حل نشده باقی مانده است و حتی در مواردی وضعیت بدتر و خطرناک تر نیز شده است.

اندیش مبنای اولویت بندی آسفالت معابر شهر را نامشخص خواند و تاکید کرد:  به نظر می رسد اولویت بندی آسفالت ریزی معابر با سلیقه های شخصی و اعمال نفوذهای غیرصحیح تعیین می شود و این عدم اولویت بندی صحیح در کنار بی توجهی به امر نظارت، عملا هزینه های صورت گرفته جهت اصلاح معابر شهر را بی اثر و کم اثر کرده است و علیرغم بودجه های بالایی که برای این امر اختصاص می دهیم، نتایج آن را در سطح شهر و در میزان رضایت شهروندان نمی بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز کم کاری و کوتاهی می کند

شهرداری تبریز کم کاری و کوتاهی می کند