مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-05-17ورزشي

حضور 27 بازیکن کرمانشاهی در رده های تیم های ملی هندبال


رییس هیات هندبال استان کرمانشاه به حضور 27 بازیکن ملی پوش از کرمانشاه در تیم های ملی هندبال اشاره کرد و گفت: وجود این تعداد استعداد حاصل برنامه ریزی، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات هندبال استان کرمانشاه به حضور 27 بازیکن ملی پوش از کرمانشاه در تیم های ملی هندبال اشاره کرد و گفت: وجود این تعداد استعداد حاصل برنامه ریزی، اعزام ها و مسابقاتی بود که در سال گذشته داشتیم و امسال هم برای هرچه پویاتر شدن هندبال استان رقابت های لیگ استانی این رشته را برگزار می کنیم.

علیرضا عزتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسب جایگاه سوم هیات هندبال کرمانشاه بین استان های کشور، اظهار کرد: ارتقاء چندین پله ای هندبال کرمانشاه در کشور حاصل برنامه ریزی دقیق و پرکاری است که از سال گذشته در هر دو بخش آقایان و بانوان آن را آغاز کردیم و امسال هم آن را ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: مجموعه ای از فعالیت های گسترده ای را از سال قبل در هندبال کرمانشاه شروع کردیم که برخی از این اقدامات برای اولین بار اجرایی می شد و نویدهای روزهای خوب و روشنی را برای این رشته در استان می داد.

رییس هیات هندبال استان بااشاره به میزبانی ها، اعزام به مسابقات و حضور تیم های کرمانشاهی در رقابت های لیگ برتر و دسته اول هندبال کشور، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم هندبال کرمانشاه را به تحرک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 27 بازیکن کرمانشاهی در رده های تیم های ملی هندبال

حضور 27 بازیکن کرمانشاهی در رده های تیم های ملی هندبال