مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-17فرهنگي

کرونا قوانین اسکار مستند را هم تغییر داد


آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، از تغییراتی موقتی برای پذیرش آثار در شاخه بهترین مستند بلند نود و سومین دوره این جوایز سینمایی خبر داد.

- آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، از تغییراتی موقتی برای پذیرش آثار در شاخه بهترین مستند بلند نود و سومین دوره این جوایز سینمایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعیه ای که در سایت آکادمی اسکار منتشر شده به سبب شرایط خاص در سراسر جهان و بحران شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی بسیاری از سینما انجامیده است، آثار مستند متقاضی شرکت در شاخه بهترین مستند نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیازی به حداقل هفت روز اکران در لس آنجلس و هفت روز اکران نیویورک در بازه زمانی تعیین شده نخواهند داشت.

بر اساس قوانین اصلی آکادمی اسکار، تنها حضور در یک یا دو جشنواره سینمایی برای واجد شرایط شدن و رقابت در شاخه اسکار مستند کافی نبود و فیلم ها باید جوایزی را در فهرستی از جشنواره های واجد شرایط کسب می کردند اما طبق تغییرات موقتی که تنها برای جوایز 2021 اعمال خواهد شد، تنها پذیرش آثار مستند در بیش از یک جشنواره واجد شرایط برای رقابت اثر در جوایز اسکار کفایت می کند.

فهرست جشنواره های واجد شرایط برای شاخه بهترین مستند اسکار شامل جشنواره فیلم برلین، جشنواره مستند کپنهاگ (CHP:DOX)، جشنواره مستند فول فریم آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا قوانین اسکار مستند را هم تغییر داد

کرونا قوانین اسکار مستند را هم تغییر داد