مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-17اقتصادي

132 نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 132 نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در این استان هستند.

- فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت نام 132 متقاضی راه اندازی مراکز مثبت زندگی (مراکز خدمات بهزیستی) در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان از 22 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا 6 خرداد سالجاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به منظور تأسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای صدور مجوز از سوی این سازمان طی فراخوانی دعوت به همکاری کرده است، افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده به نشانی(http://centers.

behzisti.

net) مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، محور فعالیت مراکز مثبت زندگی یا مراکز خدمات بهزیستی، خانواده ها خواهند بود و پرونده های مددکاری اجتماعی خانوار به صورت الکترونیکی برای تمام مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در این مراکز شکل خواهد گرفت.

این مسئول یادآور شد: مددجویان می توانند خدمات اولیه مثل تشکیل پرونده و همچنین درخواست های خود را از طریق مراکز مثبت زندگی پیگیری کنند و این مراکز در راستای خدمات ادارات بهزیستی شهرستان قرار دارند یعنی به صورت الکترونیکی درخواست ها به ادارات بهزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

132 نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در کرمانشاه

132 نفر متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در کرمانشاه