مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-17سياسي

گفت وگو با غریب پور و فخرالدینی درباره حال و هوای هنر در روزگار کرونا


شماره جدید هفته نامه «آتیه نو» با دو موضوع اصلی دغدغه های معیشتی کارگران در روزهای کرونایی و هفته روابط عمومی منتشر شده است.

- شماره جدید هفته نامه آتیه نو با دو موضوع اصلی دغدغه های معیشتی کارگران در روزهای کرونایی و هفته روابط عمومی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین شماره از دور جدید نشریه آتیه نو ، یادداشت هایی از محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، مصطفی سالاری (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی)، اکبر شوکت (عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی)، حجت مرادخانی (پژوهشگر و استاد دانشگاه)، اسد امرایی (نویسنده و مترجم)، اردشیر کامکار (موسیقیدان)، فرزاد آبادی (شاعر)، فرامرز توفیقی (عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار) و .

منتشر شده است.

در 16 صفحه اصلی این شماره، مطالبی درباره تحولات بورس و تاثیر ورود شرکت ها و هلدینگ های اقتصادی از جمله شستا و الزامات و پیش زمینه های خصوصی سازی، گفت وگوهایی با بهروز غریب پور و فرهاد فخرالدینی از حال و هوای هنر در روزگار کرونا، بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو و عبدالصمد خرمشاهی و گزارشی میدانی از وضعیت استان گیلان به عنوان یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا در ایران نیز از دیگر بخش های این نشریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با غریب پور و فخرالدینی درباره حال و هوای هنر در روزگار کرونا

گفت وگو با غریب پور و فخرالدینی درباره حال و هوای هنر در روزگار کرونا