مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-17سياسي

توزیع 1000 هزار بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند شیراز


مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز گفت: در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم این شهرستان، با همیاری فرهنگیان هزار بسته حمایتی معیشتی تهیه شده است که در چند مرحله توزیع خواهد شد.

-   الله یار رضایی یکشنبه 28 اردیبهشت در حاشیه توزیه بسته های معیشتی ویژه خانواده دانش آموزان نیازمند شیرازی در جمع خبرنگاران، تهیه و توزیع بسته های حمایتی را در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک مومنانه، دانست و گفت: آموزش و پرورش فارس نیز به عنوان مهمترین نهاد تعلیمی و تربیتی طی 3 مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین اولیای دانش آموزان آسیب دیده از کرونا کرده است.

او افزود: در مرحله نخست مدارس ناحیه چهار شیراز اقدام به توزیع 200 بسته مواد غذایی بین اولیای دانش آموزان نیازمند کردند و امروز در مرحله دوم نیز هزار بسته غذایی توسط فرهنگیان فارس با همکاری بسیج و سپاه تهیه و توزیع خواهد شد.

رضایی، ارزش هر بسته غذایی را 150 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این بسته ها حاوی برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات است که بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز گفت: همچنین بعداز ظهر امروز 100 بسته غذای گرم بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 هزار بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند شیراز

توزیع 1000 هزار بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند شیراز