مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-05-17ورزشي

اعزام تیم سلامت به مناطق محروم خوسف / «کلاته باغ» پذیرای کاروان


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان خبرداد و گفت: 30 نفر از روستاییان در «کلاته باغ» توسط کاروان ویزیت شدند.

- بیرجند- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان خبرداد و گفت: 30 نفر از روستاییان در کلاته باغ توسط کاروان ویزیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ولی زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عمده برنامه های هفته هلال در خوسف بیان کرد: به همین مناسبت، جمعی از داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

وی کلاته باغ را از جمله روستاهای هدف این کاروان عنوان کرد و گفت: این منطقه محروم یکی از روستاهای دهستان خور بوده که در کیلومتر 85 شهر خوسف واقع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف با اشاره به مشکلات درمانی و بهداشتی روستا بیان کرد: نبود پزشک در کلاته باغ از جمله مشکلاتی بوده که روستاییان را رنج می دهد.

ولی زاده دسترسی آسان روستاییان به پزشک را از جمله اهداف اعزام کاروان سلامت به این روستا دانست و افزود: 30 نفر از روستاییان توسط اعضای این تیم ویزیت شدند.

وی ادامه داد: همچنین کاروان های سلامت در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر به منظور کمک به سطح سلامت مناطق کم برخوردار و ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم سلامت به مناطق محروم خوسف / «کلاته باغ» پذیرای کاروان

اعزام تیم سلامت به مناطق محروم خوسف / «کلاته باغ» پذیرای کاروان