مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-05-17سياسي

نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سپاه و بسیج در همه ی شرایط حساس و عرصه های مختلف در کنار مردم و در خدمت مردم و مسئولان بود است.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام: نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سپاه و بسیج در همه ی شرایط حساس و عرصه های مختلف در کنار مردم و در خدمت مردم و مسئولان بود است.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: خدمات و فعالیت های سپاه و بسیج به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی در گوشه و کنار کشور اسلامی و به ویژه مناطق محروم و روستایی استان، چشم گیر و به عینه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حضور گسترده سپاه و بسیج در عرصه مبارزه با کرونا، تصریح کرد: اگر سپاه و بسیج وارد میدان مبارزه با کرونا نمی شد، به طور قطع خیلی از مشکلات بر زمین می ماند و با حضور سپاه تلاش های گسترده ای در راستای مبارزه با کرونا و خدمت به مردم در استان ایلام و سراسر کشور آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه هر جایی که از جغرافیای ایلام حضور یافتیم، نشانه های خدمات صادقانه سپاه و بسیج به ویژه در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است

نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است