مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-17سياسي

31 کیلومتر از باند دوم محور «درح- سربیشه» به مناقصه می رود


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی گفت: امروز آگهی مناقصه 31 کیلومتر دیگر از باند دوم محور درح-سربیشه منتشر شدکه پس از طی مراحل قانونی، پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وحید داعی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با پیگیری های مستمر انجام شده 31 کیلومتر دیگر از باند دوم محور درح- سربیشه امروز به مناقصه رفت تا قسمت دیگری از این مسیر تعیین تکلیف شود.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های استاندار خراسان جنوبی و مساعدت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در پیگیری افزایش اعتبارات و تکمیل پروژه های راه و شهرسازی استان، گفت: قطعاً این اقدامات نویدبخش آینده ای روشن در جهت رفع موانع و مشکلات و تسریع در تحقق پروژه های عمرانی استان خواهد بود.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بازدیدهای مختلفی از محور انجام گرفته و براساس وعده داده شده در یازدهم اردیبهشت ماه امسال، مطرح کرد: وعده مذکور محقق امروز آگهی مناقصه 31 کیلومتر دیگر از باند دوم محور درح- سربیشه منتشر شد که پس از طی مراحل قانونی، پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

داعی در خصوص اعتبارات این محور، اعلام کرد: در سال 98 اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال مصوب شد که شاهد رشد حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کیلومتر از باند دوم محور «درح- سربیشه» به مناقصه می رود

31 کیلومتر از باند دوم محور «درح- سربیشه» به مناقصه می رود