مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-17اقتصادي

افزایش 1.8 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش 1.

8 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اسماعیلی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی عملکرد شرکت گاز استان با بیان اینکه در 12 ماه سال گذشته در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان دو میلیارد و 688 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده، عنوان کرد: از کل گاز مصرف شده در استان، یک هزار و 905 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 783 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

وی افزود: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان 1/8 درصد نسبت به سال 1397 رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 137 میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 89 میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با توجه به سردی هوا در این استان، مصرف گاز مشترکین خانگی در سال گذشته نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهروندان می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری 194 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1.8 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل

افزایش 1.8 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل