مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-17فرهنگي

معرفی اعضای هیئت علمی پروژه آموزش نمایشنامه نویسی «چهار فصل تئاتر ایران»


اعضای هیئت علمی فصل چهارم از دور نوین پروژه آموزش نمایش نامه نویسی «چهار فصل تئاتر ایران» برای علاقه مندانِ خارج از پایتخت معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب آقاخانی ، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به عنوان مؤسس و سرپرست پروژه آموزشیِ ملیِ چهار فصل تئاتر ایران اعضای هیئت علمی فصل چهارم از دور نوین این پروژه آموزش نمایشنامه نویسی برای علاقه مندانِ خارج از پایتخت را معرفی کرد.

فصل چهارم که فراخوان آن زمستان 1398 منتشر شد، با نام شهدای مقاومت مورد استقبال هنرمندان 10 استان از کشور قرار گرفت و با وجود تجمیع طرح های ارسالی از طرف نمایش نامه نویسانِ مقیم شهرستان ها و علاقه مندانِ نوقلمِ دور از پایتخت در زمانِ اعلام شده، به دلیل شیوع بیماری فراگیر به حالت تعلیق درآمد و برگزاری فصل چهارم به زمان مناسب تر موکول شد.

اینک که مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه های فصلیِ این پروژه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به دفتر مطالعات و پژوهش های آن مرکز اعلام کرده، اعضای هیئت علمی فصل چهارم متشکل از آقایان رحمت امینی، مهرداد رایانی مخصوص، و حبیب احمدزاده کار خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای هیئت علمی پروژه آموزش نمایشنامه نویسی «چهار فصل تئاتر ایران»

معرفی اعضای هیئت علمی پروژه آموزش نمایشنامه نویسی «چهار فصل تئاتر ایران»