مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:362020-05-17ورزشي

باشگاه های ورزشی استان مرکزی زیر ذره بین نظارت/پلمب 7 باشگاه متخلف


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بازگشایی باشگاه های ورزشی در رشته های انفرادی منوط به رعایت دقیق و کامل نکات بهداشتی مقابله با ویروس کروناست.

- برخورد جدی کمیته فنی و نظارت بر اماکن ورزشی با باشگاه های متخلف/پلمب 7 باشگاه متخلف ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بازگشایی باشگاه های ورزشی در رشته های انفرادی منوط به رعایت دقیق و کامل نکات بهداشتی مقابله با ویروس کروناست.

عابد حقدادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: کمیته فنی و نظارت برسلامت اماکن ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت دبیرخانه هیأت پزشکی ورزشی استان تشکیل و در این خصوص نظارت های سخت گیرانه ای داشته است.

حقدادی در خصوص ابلاغ مصوبه آغاز فعالیت 30 رشته ورزشی انفرادی در سطح کشور گفت: خوشبختانه اکثر این رشته ها در استان مرکزی فعال هستند، اما آغاز فعالیت ها می بایست با رعایت موارد بهداشتی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه 98، کمیته فنی و نظارت بر اماکن ورزشی با حضور بازرسی باشگاه ها کار را خود را آغاز کرده و هم اکنون هم فعالیت این کمیته ادامه دارد و چندین مورد هم با باشگاه های متخلف برخورد شده است.

حقدادی افزود: همچنان بازرسی و پیگیری ها از باشگاه های ورزشی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های ورزشی استان مرکزی زیر ذره بین نظارت/پلمب 7 باشگاه متخلف

باشگاه های ورزشی استان مرکزی زیر ذره بین نظارت/پلمب 7 باشگاه متخلف