مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-17ورزشي

تغییرات جدید در برنامه مسابقات بین المللی دوومیدانی


برنامه رقابت های بین المللی دوومیدانی از ماه مرداد تا مهر سال جاری (آگوست تا اکتبر) باز هم با تغییرات مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی دوومیدانی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر در زمان برگزاری برخی مسابقات بین المللی تاریخ های جدید برگزاری رقابت ها بار دیگر مشخص شد.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان در نانجینگ اول تا سوم اسفند ماه سال جاری (19 تا 21 مارچ -سال 2021) و رقابت قهرمانی نیمه ماراتن قهرمانی جهان 26 مهر ماه سال جاری (17 اکتبر) در لهستان برگزار خواهد شد.

همچنین تاریخ برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان جهان و مسابقه قهرمانی پیاده روی جهان در مینسک بلاروس متعاقبا از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی اعلام می گردد.

  رقابتهای تور قاره ای نیز که هر ساله در 10 مرحله  برگزار می شود، تاکنون دو مرحله آگوست و اکتبر آن مورد تایید نهایی واقع نشده است.

  ضمنا زمان جدید برگزاری مسابقات لیگ الماس (دایموند لیگ) در مراحل مختلف نیز اعلام و مشخص شد مرحله نهایی این دوره رقابتها که قرار بود زوریخ میزبان آن باشد، برگزار نخواهد شد.

  تاریخ جدید رقابت های بین المللی از مرداد تا مهرماه 1399 (آگوست، سپتامبر و اکتبر): ماه آگوست (مرداد ماه):  1- مرحله طلایی تور قاره ای – 21 مرداد ماه (11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات جدید در برنامه مسابقات بین المللی دوومیدانی

تغییرات جدید در برنامه مسابقات بین المللی دوومیدانی